Saturday, January 15, 2011

Motorku Pancit

Sempena tahun baru ni aq nk wat sumer calculation yang sepatutnya untuk aku merancang perbelanjaan dan pengurusan hidup aku.. aku tak mau ter miss pun even benda kecik dan pada pagi ni motor aku buat hal lagi la.. Nasib baik dia pancit dah dekat dengan rumah dah,lebih kurang dalam 1 kilometer jek lagi kalau 10km mau nanya aq nak tolak sumer tu.. Kcian kat aku tadi,macam monyet da coz kena ke depankan badan aku supaya berat badan aku ditampung oleh tayar yang tak pancit iaitu tayar hadapan..


Dalam pukul 1pm aku baiki la kot motor tu.. So untuk aku menjimatkan dan menbajetkan perbelanjaan aku baiki la sendiri.. Aku ni tak da la terror sangat bab-bab motor ni tapi boleh la kalu setakat tayar pancit tu aku ley setelkan dalam masa half an hour.. Untuk tahun ini,ni adalah first time die pancit,da memang ditakdirkan kan pancit pagi ni.. Semalam da dapat rasa da tapi aku buat dono jek so sekarang terimalah akibat kecuaian diriku sendiri..


Bila da nama pengguna motor memang tak layak lagi di gelar pengguna motor sekiranya tak ada pengalaman tayar pancit... So,cepat-cepat la pancitkan tayar motor korang sumer..hak3..

No comments:

Post a Comment