Thursday, March 3, 2011

Aku dan Goyang Kaki Dapat duit

Percayakah korang semua dengan hanya goyang kaki korang dapat duit sampai beribu-ribu sebulan mengalahkan gaji seorang cikgu dan kakitangan awam. Mesti korang tak percaya punya sebab itulah juga kata-kataku pada mulanya dan selepas aku melihat sendiri baru aku percaya dengan hanya goyang kaki duit masuk seperti air mengalir.




Income yang masuk ini kadang-kadang melonjak hingga 2 atau 3 kali ganda pada bulan-bulan tertentu sehingga boleh mencecah 5 angka sebulan,sebulan beb bukan setengah tahun. Dan sebagai bukti aku tidak menipu korang aku tunjukkan buktinya sekarang dan inilah buktinya.


Sekaarang korang semua sudah percaya bukan,tempahan pada bulan puasa mesti melonjak naik dan income pada bulan puasa juga mesti la tinggi kan so aku tak menipu la. Hak3.

No comments:

Post a Comment