Saturday, March 5, 2011

Aku dan Gurauan Oversea

Pada tanggal 18 Februari 2011 bersamaan hari Jumaat aku telah mengeluarkan kenyataan di laman sosial facebook mengatakan aku dapat melanjutkan tawaran ke Australia dan bakal berangkat ke sana pada minggu pertama bulan April.






Pada awal post yang ku share kan ramai yang percaya dengan kata-kataku itu tetapi tidak kekasihku,maka dengan demikian aku telah berpakat dengan Pacak,Dila(isteri Pacak) dan Miji bagi menampakkan ke'real'an itu dan segalanya berjalan lancar..


Sedang aku bekerja di Jusco Bandar Baru Klang aku mendapat panggilan dari kekasihku lalu ku menjawab panggilan itu. Kedengaran suara teresak-esak kekasihku menangis kerana percaya akan propaganda yang dicipta olehku lalu membuatku serba salah dan rasa kurang enak lalu ku cepat-cepat minta maaf dengan buah hatiku itu atas perbuatanku itu tapi bukan itu yang penting bagiku. Yang penting bagiku adalah sudah terbukti malah terang lagi bersuluh akan keseriusan kekasihku akan hubungan ini seperti ku. Bertambah sayang aku akan kekasihku itu.


Sewaktu pertemuanku pada malam itu dapat ku lihat sinar cahaya cinta dari matanya sewaktu bertentangan mata denganku,seperti kata orang-orang dulu mata menyatakan kisah sebenar dan jangan percaya pada bibir yang petah berbicara.


Buat sayangku,aku terlalu mencintaimu janganlah engkau persiakan cintaku ini.


Ni makin sayang ni,hihihi.

No comments:

Post a Comment