Thursday, February 10, 2011

Aku dan Deman Kura-Kura


3 4 hari lepas hidungku mula berhingus,meleleh macam budak hingusan plak. Dahi dan kepalaku mula kepanasan,aku dah deman rupanya. Dalam tekak aku lak terasa macam kering sangat sampai tahap bila bercakap mesti batuk kering. Kena ambik tindakan serta merta ni,lepas ni aku nak pi medec UiTM la ambik ubat.


Kenapa ini semua terjadi,isu air belum selesai lagi sekarang timbul isu pasir bagaimana pula dengan isu balak? Kita biarkan dulu isu itu semua kita fokus pada isu deman yang melanda diriku ini. Kenapa aku boleh deman? Pendapatku hanyalah kerana aku kerja kuat sampai terlebih dari kudratku kot. Bila deman mesti tak best kan,perjalanan hidup dan perjanaan idea mesti terbantut. Lagi satu faktor aku deman kerana aku alah kepada air-cond kot. Bila aku kerja lam air-cond jer mesti aku deman,dah banyak kali dah.


Thanks a lot to my girlfriend sebab dia masak bubur nasi semalam nak bagi deman aku reda sikit.

No comments:

Post a Comment