Saturday, February 26, 2011

Aku dan Sakit Hati


Bila ingatkan balik kes laptop tu memang sakit hati giler ah,membara dan terbakar hati aku ni. Sekali pikir memang nak pergi tikam orang tu pun ada,cam sial punya kawan. Kawan,tak layak dapat status tu pun orang camtu layak pergi mati la dari hidup duk menyusahkan orang,mati lebih baik la. Rasa nak hempas ke lantai jek laptop tu bila ingat-ingatkan balik,melayang hampir 1k kerana percaya kata-kata "kawan"=pergi mati la. Maunya tak menyirap darah aku bila ingatkan balik peristiwa tu,ingat aku ni dari keluarga berada ker nak tipu aku sampai 1k. Bangang punya orang,bagi emas dibalas tahi. Tak pe tak pe,ada lori mesti ada bas,ada ubi pun mesti ada batas,nanti ada hari mampus la ko kena lenyek ngan bas tu.




Kalau tau tak da duit hutang la ngan member-member kopem member-member yang 1 sekolah rendah sampai menengah ni tolong. Kalau setakat nak pakai duit RM1000 apa la sangat dengan nilai kepercayaan yang ditanam selama 11 tahun tu tapi ko yang bangang tu pilih jalan tu,jalan senang kan dengan cara jual barang rosak kat aku pastu salahkan aku balik padahal 3 minggu baru aku pakai takkan da rosak yang tahap kritikal kot. Budak bangang pun tau la.


Sebelum aku beli laptop tu bukan main lagi ko kan,tiap-tiap minggu ajak pergi uptown shah alam aku yang tak ada transport ni sanggup ko datang ambik tapi pas jek aku beli laptop ko mesej pun tak pernah. Sial punya manusia,jangan sampai setan menguasai diri aku ni kan salah sorang mati kena bunuh. Selagi aku boleh sabar aku tahan jek tapi kalau meletus gunung berapi dalam diri aku ni memang nahas la,sial.


Baso nate gilo,kecik-kecik tok se mapuh besa-besa duk nyusoh kokre. Nate bengong,katok mapuh baru reti are laguni,isi dale guni tahuk sungai tok pon bui ko ike keli wat dedok.


Ingat,aku ni jenis make dale. Diam-diam aku ada mugo alik blake.

1 comment: