Monday, February 14, 2011

Aku dan RXZ

As Salam Maulidur Rasul kepada semua pembaca sekalian.. Tambahkan amal kuatkan iman dalam amal makruf nahi mungkar.. Bersama kita mendapat keredhaanNya..Amin..


Sapa-sapa yang pakai transport mesti pernah basuh kenderaan korang bukankah begitu,ada benar kataku in wahai pembaca sekalian.. Hari ini dalam sejarah selepas hampir 3 bulan motorku tak dibasuh hari ini aku gagahkan diri untuk basuh motorku itu walaupun kesihatan ini tidak mengizinkan aku. Dengan kudrat yang ada ku basuh jua dan sekarang sudah bersih dari segala habuk dan tompok-tompok hitam dek kerana  percikkan minyak hitam dan sebagainya. Memang penat dan berdenyut kepala ini tapi alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.


Sekarang aku biarkan motor aku di tengah panas terik mentari untuk keringkan air di motorku,itulah hartaku setakat ini,aku tidak punya apa-apa aset selain motorku ini. Terlintas juga di hati ini untuk menambah aset diriku bagi menempuh hari-hari mendatang tapi apakan daya duit tak ada. Ingin ku buat pelaburan emas tetapi seperti biasa la duit tak ada.


Emas.sesuatu yang amat berharga dan akan ku terangkan dalam entri seterusnya kerana entri ini untuk tiada kaitan dengan entri emas k.

No comments:

Post a Comment