Wednesday, February 23, 2011

Aku dan Jangkaan

Apa yang aku jangkakan dalam kepala hotak gua yang penuh dengan info (ea ke) ni? Korang nak tau tak apa...




Melihat kepada keadaan semasa sekarang aku menjangkakan bahawa harga petrol Ron95 bakal naik dalam masa terdekat ini. Setelah melihat rutin kenaikan dan isu semasa aku amat yakin akan kenaikan ini kerana menteri yang bertanggungjawab terhadap isu ini berjanji akan cuba untuk tidak menaikan harga petrol Ron95 walaupun pada sebelum ini janji itu hanyalah janji orang politik sahaja.


Kalau korang masih ingat berita ini klik sini dimana tidak samapi sebulan selepas berjanji dengan rakyat harga petrol naik 5 sen apakah kali ini kita patut percaya setelah kita telah ditipu sekali. Ramai yang percaya harga petrol akan naik klik sini dalam masa terdekat dan aku menjangkakan akan naik sebelum bulan April 2011 nanti.


Apa-apapun kita tengok la macam mana nanti,ini hanya jangkaanku sahaja ok jangan dipolitikkan isu ni pula nanti.

No comments:

Post a Comment