Monday, February 14, 2011

Aku dan Maki Hamun

Mesti korang pernah kena maki hamun kan paling koman pun kena gak sikit-sikit so sama la macam aku ni,kena maki hamun bertali arus tak henti-henti... Itu kisah lama yang terungkit di benakku ini,kisah sedih masa aku kecil lagi di mana aku tidak mengerti lagi pada masa itu tapi sekarang aku sudah dewasa sudah kenal intan dan kaca,orang lain sudah tak boleh perdayakan aku lagi kerana ilmu yang ku ada di dada akan ku guna sebaiknya untuk menempis segala helah dan auta duniawi.


Apa perasaan korang masa kena maki hamun tu? Bengang,buat dek jek,melawan balik,blah dan sebagainya... Mesti korang ada strategi masing-masing untuk menangkis masalah ini bukan.. Apa-apapun langkah yang di ambil mestilah berwaspada kerana dendam tidak berakhir sekelip mata.

No comments:

Post a Comment